Kendi Segmentinde Dünyanın İlk 4 Zamanlı 140/115BG Drive-By-Wire Modeli.

DF140BG / DF115BG

DF 140BG / 115 BG’nın Güvenilirliği ve
Yakıt Verimliliği + En Son Teknoloji

360 / TEKNOLOJİ

DF 115BG / 140BG

4-zaman deniz motorları içerisinde 115hp ve 140 hp güçlerinde kendi segmentinde dünyanın ilk “Elektronik gaz kollu” modelleridir.

PERFORMANS

EKOLOJİ VE EKONOMİ

GÜVENİLİRLİK

İNOVASYON VE KONFOR

Elektronik Gaz Kolu

Uzaktan kumandanın çalıştırma komutu geleneksel mekanik kontrol kabloları yerine bir elektrik sinyaliyle dıştan takmalı motora gönderilir.

Avantajı

Yumuşak Vites Değiştirme ve Çalıştırma

Donanım Kolaylığı

Daha Yüksek Yakıt Verimliliği

Lüks Uzaktan Kumanda

Kolay Bakım

Müşterilere fayda sağlamak üzere bakımı kolay olacak şekilde tasarlanmıştır

Avantajı

Yağ filtresine kolay erişim: Üst kapak sökülerek kolayca değiştirilebilir

Yağ Toplayıcı: Yağ filtresinin çevresine eklenen tepsi, yağ filtresi değiştirilirken dışarı akan yağı yakalar

Yağ Seviye Göstergesi: Φ15 yağ değiştirme hortumlarıyla kullanılabilir

Yağ Filtresine kolay erişim

Yağ Toplayıcı ve Yağ Seviye Göstergesi

Yüksek Dayanıklılık

İyileştirilmiş Dişli Kutusu

Dişlilerdeki yağ geçişinin optimize edilmesiyle sayesinde döner pinyon dişlisi negatif basınç yaratır ve dişlilerdeki yağ sirkülasyonuna yardımcı olur.

Avantajı

Dişlilerin yağ sıcaklığını düşürür ve pinyon dişlisi dayanımının uzamasına yardımcı olur.

Dişli Kutusu (Alttan Görünüm)

Dişli Kutusu (Yandan Görünüm)

Dinamik ve Akıcı Tasarım

Dayanıklılık ve Güvenirlilik

Yeni Tasarımlı Hava Emme Sistemi

Hava emme yapısı gözden geçirilmiştir.

Avantajı

Yüksek seviyede güç çıkışı sağlar.

Kaporta içine emilen havadan suyu ayırma kabiliyeti artırılmıştır.

Hava emme sıcaklığını düşürür.

Doğrudan Ateşleme

Ateşleme bobinlerini buji kapaklarına entegre eder.

Avantajı

Parça sayısını azaltır ve kablo sistemini basitleştirir.

Yüksek gerilimli kordonun kaldırılması, ateşlemenin etkili bir kıvılcım oluşturmasını mümkün kılarak yanma verimliliğini yükseltir.

Performans

Yüksek Sıkıştırma Oranı

İyileştirilmiş maske, port ve piston kombinasyonunu elde etmek için, parça biçimleri 1.000’in üzerinde kombinasyonda simüle edilmiş ve özenle seçilen parçalarla birlikte detaylı bir şekilde test edilmiştir.

Avantajı

Elde edilen 10,6 Sıkıştırma Oranı, yüksek tork gücü kazanımına yardımcı olur.

Sapmalı Tahrik Şaftı

Motorun güç kafası ön kısma daha yakın yerleştirilir ve böylece dıştan takmalı motorun ağırlık merkezi ileriye doğru taşınır.

Avantajı

Daha az titreşim

Daha az yer kaplama

Dengeli dümen performansı

2 Kademeli Dişli Redüksiyonu

Sapmalı Tahrik Şaftı içeren bu sistem, krank şaftı ve tahrik şaftı arasında birinci kademe redüksiyon ve dişli kutusu içerisinde ikinci kademe redüksiyon barındırır.

Avantajı

Büyük yükler altında bile yüksek tork

Daha büyük pervaneleri döndürecek kadar güç

Kolaylık ve Konfor

Sessiz Çalışma

Emme gürültüsü rezonatörle bastırılarak dıştan takmalı motorun daha sessiz çalışması sağlanır.

Avantajı

Daha düşük gürültü seviyesi tekne gezintilerini çok daha keyifli hale getirir.

Alternatör Çıkışı

Yeni tasarlanan havalandırma sistemi bobinlerin daha iyi soğutulmasını sağlar.

Avantajı

Rölanti devri aralığında 3 Amp oranında daha iyi bir alternatör çıkışı, kabaca SMD12/SMD16'nın gereken güç çıkışına eş değerdir.

Ekoloji ve Ekonomi

Lean Burn Kontrol Sistemi

Lean Burn Kontrol Sistemi, seyir koşullarına bağlı olarak doğru yakıt ve hava karışımı miktarını besler.

Avantajı

Özellikle seyir hızında olmak üzere tüm hızlarda yakıt ekonomisi açısından ciddi bir iyileştirme sağlar.

Gelişmiş yakıt ekonomisi sayesinde yakıttan tasarruf edilir ve benzin maliyetinde düşüş sağlanır.

TEKNİK BİLGİ

DF 140BG

DF 115BG

MODEL

DF140BG

DF115BG

TAVSİYE EDİLEN AYNA YÜKSEKLİĞİ mm

L: 511 / X: 638

L: 511 / X: 638

MARŞ SİSTEMİ

Elektrikli

Elektrikli

AĞIRLIK kg*1

L: 188, X: 192

L: 190, X: 194

MOTOR TİPİ

DOHC 16 Supap

DOHC 16 Supap

YAKIT TEDARİK SİSTEMİ

Çok Noktalı Sıralı Elektrikli Yakıt Enjeksiyonu

Çok Noktalı Sıralı Elektrikli Yakıt Enjeksiyonu

SİLİNDİR SAYISI

4

4

PİSTON HACMİ cm3

2.045

2.045

KOMPRESYON ORANI

10,6

10,6

ÇAP × STROK mm

86 x 88

86 x 88

MAKSİMUM GÜÇ kW

84,6 / 103

84,6 / 103

GAZ KELEBEĞİ TAM AÇIK KONUMDA ÇALIŞMA ARALIĞI dev/dk

5.600-6.200

5.000-6.000

DÜMEN

Uzaktan

Uzaktan

YAĞ KARTERİ KAPASİTESİ Lt.

5,5

5,5

TAVSİYE EDİLEN YAKIT

RON91 / AKI87

RON91 / AKI87

ATEŞLEME SİSTEMİ

Tam transistörlü

Tam transistörlü

ALTERNATÖR

20A/700 dev/dk, 40A/6000 dev/dk

20A/700 dev/dk, 40A/6000 dev/dk

MOTOR MONTAJ TİPİ

Makaslı Tip

Makaslı Tip

TRİM METODU

Elektrikli Trim ve Tilt

Elektrikli Trim ve Tilt

DİŞLİ ORANI

2,59:1

2,59:1

VİTES SIRALAMASI

F-N-R

F-N-R

EGZOZ

Pervane Göbeği İçinden Egzoz Tahliyesi

Pervane Göbeği İçinden Egzoz Tahliyesi

PERVANE SEÇİMİ (Eğim)

15"-25"(RR), 17"-23"(CR)

15"-25"(RR), 17"-23"(CR)

Dıştan takmalı motorların görünüm, renk ve donanımı pazara ve seviyeye göre değişiklik gösterebilir.

Teknik özellikler önceden haber verilmeksizin değiştirilebilir.

*Üretim verileri

AKSESUARLAR

FİYAT TEKLİFİ ALIN