DF 150A

Güçlü ve hızlı. Temiz ve verimli.
Her amaca uygun bir 4 zamanlı motor.

360 / TEKNOLOJİ

PERFORMANS

EKOLOJİ VE EKONOMİ

GÜVENİLİRLİK

İNOVASYON VE KONFOR

Yakıt Verimliliği

Lean Burn teknolojisi, yarı direkt giriş sistemi ve 10,1:1 oranındaki yüksek performanslı sıkıştırma oranı sayesinde bu yeni dıştan takmalı motorlar oldukça temiz ve verimli bir güç sunuyor. DF150A, lean burn ile %14 daha iyi yakıt tüketimi performans sergiliyor.

Güçlü

Daha fazla torkun (DF150A için %3,1) yanı sıra Suzuki’nin 2 kademeli dişli redüksiyonuna sahip kendini kanıtlamış sapmalı tahrik şaftı sayesinde bu yeni dıştan takmalı motorlar tüm devir aralıklarında daha fazla güç üretiyor. DF150A daha ağır ve tam yüklü teknelerde bile performansı bir sonraki seviyeye taşıyor.

Seri Hızlanma

DF150A popüler DF200A modelimizle aynı motor bloğunu paylaşıyor. Daha fazla hacim ve iyileştirilmiş mekanik tasarım bir araya gelerek ister hareketsiz halde ister orta seviyede olsun daha seri hızlanmayı mümkün kılıyor. Performans ve iyileştirilmiş yakıt ekonomisi açısından müşterilerimizin memnuniyetini sağlıyoruz.

Güvenilir

Bu yeni dıştan takmalı motorlar, her sezon güvenilir performans sunmak için Suzuki’nin kendini kanıtlamış üst düzey 4 zamanlı teknolojisinin tüm avantajlarından yararlanıyor. Vuruntu sensörü, motorun akıcı şekilde çalışmasını sağlayarak dayanıklılığa katkıda bulunuyor. O2 sensörü, motorun verimliliğini yükseltirken Suzuki’nin su algılama sistemi motoru zayıf yanma, düşük güç üretimi ve korozyon dahil olmak üzere kalitesiz yakıt etkilerine karşı koruyor.

*Ürün bilgilerinde kullanılan veriler, tek tip koşullar altında gerçekleştirilen şirket içi testlerden elde edilmiştir. Sonuçlar kullanım koşullarına göre değişiklik gösterecektir.

TEKNİK BİLGİ

DF 150

BOYUTLAR VE AĞIRLIK

Ağırlık (Motor yağı hariç) (L) kg

232

Ağırlık (Motor yağı hariç) (XL) kg

237

Şaft yüksekliği (L) mm (in)

508 (20)

Şaft yüksekliği (XL) mm (in)

635 (25)

Maksimum güç hp/dev/dak kW (PS)

110,3 (150) / 5500

Maksimum çalışma devir aralığı dev/dak

5000 - 6000

Rölanti devri dev/dak

650 ± 50 (viteste 650)

Motor tipi

4-zamanlı DOHC, 16 Supap

Silindir adedi

4

Çap / strok (mm)

97 x 97

Toplam Silindir Hacmi cm3 (cu.in)

2867

Sıkıştırma Oranı :1

9,5 : 1

Ateşleme sistemi

Tam elektronik ateşleme

Yakıt sistemi

Çok noktalı sıralı elektronik yakıt ekjeksiyonlu

Egzost sistemi

Pervane içi

Soğutma sistemi

Su soğutmalı

Yağlama sistemi

Dişli tip yağ pompalı

Çalıştırma sistemi

Elektrikli

Jikle sistemi

Otomatik

Gaz kontrol sistemi

R/C tip

Alternatör

12V 44A

Trim metodu (pozisyon)

PowerTrim ve tilt sistemi

Yakıt

Min. 91 oktan kurşunsuz benzin

Yakıt tank kapasitesi L

-

Motor yağı

API sınıflandırması SG, SH, SJ, SL, SM / Viskozite SAE 10W40

Motor yağ kapasitesi L

8,0 : yağ filtresi hariç 8,5 : yağ filtresi dahil

Şanzıman yağı

SAE #90 hipoid şanzıman yağı API GL-5

Şanzıman yağ kapasitesi ml

1100

Trim açısı derece

0 – 21 (PTT system)

Trim metodu (pozisyon)

PTT system

Maksimum tilt açısı

74

Dişli oranı

2,50 : 1

Aktarma organı

İleri - Boş - Tornistan

Redüksiyon sistemi

Konik dişli

Pervane

Kanat x Çap x Hatve
3 x 15 1/2 x 17
3 x 15 1/4 x 19
3 x 15 x 21
3 x 14 3/4 x 23
3 x 14 1/2 x 25
3 x 14 1/2 x 27
3 x 16 x 17
3 x 16 x 18 1/2
3 x 16 x 20
3 x 16 x 21 1/2
3 x 16 x 23
3 x 16 x 24 1/2
3 x 16 x 26
3 x 16 x 27 1/2

GALERİ

AKSESUARLAR

FİYAT TEKLİFİ ALIN