BURGMAN 400

Ürün bedelinin %70'ine kadar kredi kartına vade farksız 6 taksit!
Üstelik Seçili modellerde nakit ödeme desteği!

Bilgi almak için aşağıdaki formu doldurun, sizi arayalım.

Nisan ayı yasal metni okumak için tıklayın.

RENKLER

Zarif, Şık ve Sportif Tasarım

Şık el yapımı bir takım elbise gibi zarif, etkileyici bir tasarım ve sportif bir performans Burgman 400 ile sizi bekliyor. Pratiklik ve rahatlığın çekici kombinasyonunu, konforlu bir sürüş ile yaşamaya hazırlanın.

Kazanan Performans

400cm3 DOHC motorunun anlık tepkisi ve güçlü ivmesinden ve akort edilmiş hava emiş notasının canlandıran sesinden, bağlantılı tip arka süspansiyon ve öndeki 15 inçlik tekerleğin sağladığı çevik yol tutuşuna kadar BURGMAN 400, kazanan performans sağlamak üzere tasarlanmıştır.

Güçlü DOHC 4 supaplı motor

Euro 5 emisyon standartlarına uyacak şekilde güncellenen 400cm3 sıvı soğutmalı, dört zamanlı, DOHC, tek silindirli, yakıt enjeksiyonlu motor, silindir kapakları, pistonlar, enjektörler de dahil revize edilmiş motor parçaları ve optimize edilmiş yanma sayesinde geliştirilmiş gaz kontrolüyle düşük ila orta aralıklı iyi dengelenmiş tork üretir. Böylelikle, uzun otoyol seyahatlerinde sofistike bir sürüş keyfi sunar.

Katalitik konvertör

Petek yapılı yeni katalitik konvertör, katalizör tutma için temel olarak bir metal katalizör taşıyıcı kullanır ve egzoz gazlarını daha fazla saflaştırmak için katalizör sayısını 1’den 2’ye çıkarır.

Çekiş kontrol sistemi

Yeni çekiş kontrol sistemi, gaz tamamen açık şekilde durur konumdan harekete geçerken kaymayı azaltır ve verimli şekilde ileri yönlü hareketi sağlamak amacıyla kaygan veya engebeli yol yüzeylerinde tekerlek patinajını azaltır. Islak asfaltta veya parke taşlı sokaklarda sürüş olsun, çekiş kontrolü sürücünün kafasının rahat olmasını ve mükemmel yol tutuş yeteneği sunar. Sistem, sağ gidondaki bir anahtar ile açılıp kapatılabilir.

Çekiş kontrol mod ekranı

Çekiş kontrol düğmesi

Güvenle Seyahat Edin

Maksimum konfor ve pratiklik, kazanan performansın elde edilmesinde önemli unsurlardır. Bunun yanında Suzuki teknolojisi her zaman sürüş güvenliğini maksimize edecek yeni teknolojiler geliştirir. BURGMAN 400 ile tüm bu temel unsurlar yerine sağlam bir şekilde oturur.

Arka fren kilit sistemi

Kontak anahtarıyla aynı tarafta bulunan, kullanımı kolay fren kilitleme kolu, park edildiğinde arka frene etki eden bir kilit sistemi uygular. Arka fren kilit sistemi, yokuşta park edildiğinde faydalı olabilir.

Suzuki Gelişmiş İmmobilizer Sistemi (SAIS)

Suzuki Gelişmiş İmmobilizer Sistemi (SAIS) yetkisiz kişilerin motosikleti çalıştırmasını önlemek için araç sahibinin anahtarında elektronik bir tanımlama sistemi kullanır. Yalnızca motosiklet sahibinin anahtarı için açılan manyetik kapak, ek güvenlik için kontak anahtarını korur.

Tek hamlede durun

Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi (ABS)*, tekerlek hızını izler ve daha fazla güven ve kontrol sağlamak için durma gücünü mevcut çekiş gücüyle eşleştirir. Güvenli bir sürüş deneyimi ile kontrol sizde olsun.

* ABS, fren mesafesini kısaltmak için tasarlanmamıştır. ABS, viraj alırken fren yapmanın neden olduğu tekerlek patinajını önleyemez. Lütfen dikkatli sürün ve ABS'ye aşırı güvenmeyin.

DONANIM

Zarif ve etkili LED far tasarımı

Ön uç , entegre LED konum lambaları ve altına monte edilmiş dönüş sinyalleriyle keskin bir şekilde tasarlanmış çift LED farlara sahiptir. Hafif, sade görünüm bu tasarımın, Suzuki BURGMAN ailesine ait olduğu hemen fark edilir.

15 inç ön tekerlek

Burgman 400’un 15 inçlik büyük ön tekerleği ile cesur görünüm ve sürüş esnasındaki mükemmel dengeyi deneyimleyebilirsiniz.

Maksimum Konfor için Geliştirilmiş Ön cam

Yukarıya doğru eğimli ön cam tasarımı önden veya yanlardan sade ve kompakt bir görünüm yaratırken, sürücünün konforu için optimum rüzgar koruması ve yolun net bir şekilde görülmesini sağlar.

Çok fonksiyonlu göstergeler

Büyük, okunması kolay analog hız göstergesi ve takometre kadranlarının yanında, kilometre sayaçlarını, yakıt göstergesini, ortalama yakıt tüketimi ölçerini, ortam sıcaklığı göstergesini ve saati gösteren dijital bir ekran yer alır. Güncellenmiş BURGMAN 400 gösterge paneli artık sürüş menzilini ve anlık yakıt tüketimini de görüntüleyerek daha verimli yakıt kullanımına da katkıda bulunur.

Suzuki Kolay Marş Sistemi

Suzuki Kolay Marş Sistemi, motorun çalıştırılmasını kolaylaştırmak için tasarlanmıştır. Fren uygulanmış durumdayken marş anahtarına yalnızca bir kez hızlı bir şekilde basılması Burgman 400’ünüzü çalıştırmak için yeterlidir

Geniş Depolama Alanı

İnce, kompakt arka kuyruk tasarımına rağmen, sele altında geniş bir saklama alanı vardır. 42 litrelik alan, iki kaskın (bir tam kapalı kask ve bir demi-jet kask) veya bol miktarda sürüş ekipmanının saklanmasına izin verir.

Ayrıca ön konsolda bulunan iki ekstra bölme; sol tarafta 2,8 litrelik* ve sağda 3,5 litrelik* saklama alanı sağlar.

* Sol eşya bölmesindeki eşyalar için ağırlık sınırı 0,5 kg'dır.
* Sağ saklama bölmesindeki eşyalar için ağırlık sınırı 1,5 kg'dır.
* Sele altı bölmesindeki eşyalar için ağırlık sınırı 10 kg'dır.
* Belirli biçime sahip bazı kasklar sele altı bölmesine sığmayabilir.

Konforlu Sele ve Ayarlanabilir Sırt Dayama

Kademeli ikili sele, hem sürücü hem de yolcu için konfor sağlamak amacıyla 78,5 mm kalınlığındaki bir minderi ince bir tasarımla birleştirir.
Sürücü sırt dayaması, uzun gezilerde farklı vücut yapılarındaki sürücülere optimum destek ve konfor sağlamak için 15 mm veya 30 mm ileri ayarlanabilir.

LED arka kombine lambalar

BURGMAN 400'ün ince arka kuyruğu, uçlarında dönüş sinyalleri bulunan bağımsız LED arka kombine lambalara sahiptir.

Ön ve arka süspansiyon

110 mm'lik cömert bir süspansiyon stroku sağlayan 41 mm çapındaki teleskopik ön çatallar, 100 mm tekerlek hareketiyle olağanüstü yol tutuşu ve manevra kabiliyeti arasındaki dengeyi maksimuma çıkarmak için konfor ve performans arasındaki dengeyi en üst düzeye çıkarır. 7 yönlü ayarlanabilir yay ön yüküne sahip benzersiz bir bağlantılı tip monoshock arka süspansiyonla eşleşir.

TEKNİK BİLGİ

Motor tipi

4 zamanlı, 1 silindir, sıvı soğutmalı, DOHC

Çap x strok

81,0 mm x 77,6 mm (3,189 inç x 3,055 inç)

Motor hacmi

400 cm3 (24,4 cu. inç)

Maksimum Tork

35,2 Nm / 4900 min-1

Maksimum Güç

22 kW / 6300 min-1 (30 PS)

Kompresyon oranı

10,6 : 1

Yakıt sistemi

Yakıt enjeksiyon

Marş sistemi

Elektrik

Yağlama sistemi

Karterli yağlama

Şanzıman

CVT

Ateşleme sistemi

Elektronik marş

Yakıt deposu kapasitesi

13,5 L (3.6/3.0 US/Imp gal)

Yağ kapasitesi (bakım)

1,5 L (1.6/1.3 US/lmp qt)

Yakıt Tüketimi

4,0 l/100km

CO2 (g/km)

94

Ön süspansiyon

Teleskopik, helezon yay, yağlı

Arka süspansiyon

Teleskopik, helezon yay, yağlı

Ön frenler

Disk, çift

Arka fren

Disk

Toplam Uzunluk

2.235 mm (88,0 inç)

Toplam genişlik

765 mm (30,1 inç)

Toplam yükseklik

1.350 mm (53,1 inç)

Dingil mesafesi

1.580 mm (62,2 inç)

Yerden yükseklik

125 mm (4,9 inç)

Sele yüksekliği

755 mm (29,7 inç)

Yüksüz ağırlık

218 kg (481 lbs)

Ön lastik büyüklüğü

120/70-15M/C 56S, iç lastiksiz

Arka lastik büyüklüğü

150/70-13M/C 64S, iç lastiksiz

Kaster açısı / iz açıklığı

25° / 101 mm (3,98 inç)

GALERİ

VİDEOLAR

AKSESUARLAR

FİYAT TEKLİFİ ALIN