RENKLER

Hafif Sınıfta Devrim Yaratacak bir GSX-R

Suzuki GSX-R serisi, dünya çapında bir milyondan fazla satarak 30 yılı aşkın süredir spor motosiklet performansını tanımlıyor.

Bu nedenle, hayatlarını GSX-R'ye ve işine adamış Suzuki mühendisleri sorumluluklarını; “Her GSX-R, rakipsiz bir pakette, çok hafif ve sınıfında en iyi performans gösteren motosiklet olmalıdır.” felsefesi ile çok ciddiye alıyor.

125cm3 sınıfında birinci sınıf güç-ağırlık oranı ve ivmelenmenin yanı sıra çevik kullanıma ve mükemmel yakıt ekonomisine sahip devrim niteliğindeki Suzuki GSX-R125 ile tanışın.


Aerodinamik gövde.

Daha düşük sele yüksekliği.

Çok işlevli bir LCD gösterge paneli.

Dikey olarak yerleştirilmiş LED farlar.

Anahtarsız, tek tuşla çalıştırma sistemi.

Modern Backbone Frame and Chassis

The GSX-R125’in otoyolda güven veren dengesi, dönüşlerde çevik yol tutuşu ve trafikte kolay manevra kabiliyeti modern bir şasiyle başlar. Merkezi çelik boru çerçeve, optimum burulma direncini hafiflikle birleştirir.

Dingil mesafesi 1.300 mm, boş ağırlığı sadece 134 kilogram ve sele yüksekliği sadece 785 mm’dir.

Gelişmiş Elektronik Yakıt Enjeksiyonu

GSX-R125 , sürücünün gaz kolu üzerindeki hareketine ve ayrıca motor devrini, emme hava basıncını ve sıcaklığını, egzoz oksijen içeriğini ve soğutma sıvısı sıcaklığını izleyen sensörlerden gelen girdilere bağlı olarak yakıt aktaran gelişmiş elektronik yakıt enjeksiyonuna sahiptir. Devir aralığı boyunca emme verimliliğini, gaz tepkisini ve motor gücünü iyileştirmek için GSX-R125, 32 mm gaz kelebeği gövdesine sahiptir. Çift püskürtmeli, dört delikli bir enjektör, püskürtmeyi iki delikten doğrudan emme supaplarına yönlendirir. Bol miktardaki emme havası, geniş kapasiteli hava kutusu ve verimli filtre ile sağlanır. Hassas elektronik yakıt enjeksiyon sistemi, GSX-R125'in olağanüstü yakıt tüketimine ve ekonomik çalışmasına katkıda bulunur.

Heyecan verici bir seçim

GSX-R125, heyecan verici bir Spor motosiklettir. Birinci sınıf güç-ağırlık oranı sağlar ve olağanüstü yakıt ekonomisi ve çevik yol tutuşu ile hafif 125cm3 sınıfındaki güçlü ivmeyi sunar. Her şeyden önce, o bir Suzuki GSX-R’dir:

Herkesin sahip olmaktan gurur duyacağı bir motosiklet. Bugün bir Suzuki bayisinde kendinizinkini seçin!

DONANIM

LED farlar ve LED konum lambaları

GSX-R’ın mirasını yansıtan GSX-R125, kısa hüzmeli farı uzun hüzmeli farın üzerinde olacak şekilde dikey olarak yerleştirilmiş LED farlara ve farın her iki yanında da konum lambalarına sahiptir. GSX-R125'in LED farları parlak ve kompakttır, rakip motorlarda görülen geleneksel halojen ampullü farlara kıyasla, daha hafif ve daha uzun ömürlüdür. LED farlar, geleneksel ampullerin gerektirdiği elektrik gücünün yaklaşık %15'ini kullandığından, motosikletin alternatörünü çalıştırmak için daha az motor gücüne ihtiyaç duyulur, bu da ivmelenmeyi iyileştirir ve yakıt tüketimini daha ekonomik kılar.

Çok Fonksiyonlu, Tam LCD Gösterge Paneli

Suzuki GSX-R125, dönüş sinyali, boş vites, uzun far, soğutma suyu sıcaklığı, arıza gösterge ışığı (MIL), ABS ve programlanabilir motor devri gösterge ışıkları ile çerçevelenen modern bir kumanda panosuna yerleştirilmiş tam bir LCD gösterge paneline sahiptir. Parlak LCD panel, üst kısımda çizgili bir şerit şeklinde takometre içerir; dijital hız göstergesi, ayrıca vites konumu göstergesi, dijital saat, ikili kilometre sayacına sahip bir dijital kilometre sayacı, ortalama yakıt tüketimi göstergesi, yakıt miktarı göstergesi ve bir yağ değişim zamanlama göstergesi bulunur.

2020 modelinden başlayarak, gösterge panelinin arka plan rengi beyazdan siyaha değiştirildi, böylece daha kaliteli görüntü için ters aydınlatmalı bir LCD elde edildi.

Anahtarsız Ateşleme Sistemi

GSX-R125, kullanışlı bir anahtarsız ateşleme sistemine sahiptir ve sürücü, kompakt anahtar motosiklete yeterince yakın olduğu sürece motoru çalıştırabilir. Böylece, sürücünün kompakt anahtarı cebinden veya sırt çantasından almak için uğraşması gerekmez.

Suzuki Kolay Marş Sistemi ve Dörtlü Flaşör Anahtarı

Kullanışlı kolay marş sistemi, gidon üzerine monte edilmiş bir düğmeye tek dokunuşla motoru otomatik olarak çalıştırır; motor ateşlenene kadar marş düğmesini basılı tutmaya gerek yoktur. Diğer bir özellik olarak 2020 modelindekine ek dörtlü flaşör fonksiyonel anahtarı eklenmiştir.

Döküm Alüminyum Jantlar, Dunlop Lastikler ve Yaprak Fren Diskli Hafif ABS

GSX-R125'in hafif, sportif 10 ispitli alüminyum döküm jantları Dunlop D102 lastikleri taşır. Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi (ABS), piyasadaki hafif ve kompakt iki kanallı ABS sistemi olan Bosch ABS 10 ana ünitesidir. Proaktif sistem, tekerlek hızını izler ve gerçek kilitlenmeden önce, muhtemel bir tekerlek kilitlenmesi algılandığında anında müdahale eder. GSX-R125'e takılan kompakt ABS sistemi sadece 0,59 kilogram ağırlığındadır.* Sportif görünümlü yaprak tasarımlı 290 mm ön disk, çift pistonlu bir kaliper ile çalışır ve 187 mm yaprak tasarımlı arka disk tek pistonlu bir kaliper ile çalışır; her ikisi de mükemmel fren performansı sunar.

Yüksek Performanslı Egzoz Sistemi

Yüksek performanslı egzoz sistemi, çift çıkışlı bir susturucu içerir. Katalitik konvertör, GSX-R125'in Euro4 emisyon standartlarını karşılamasına yardımcı olarak herkesin biraz daha rahat nefes almasını sağlar.

Arka lamba

Arka çamurluktaki LED plaka lambası hafif ve kompakttır ve rakip 125cm3'lük makinelere takılan geleneksel ampul lambalarından çok daha uzun ömürlü ve titreşime dayanıklıdır.

TEKNİK BİLGİ

Motor tipi

4 zamanlı, tek silindir, sıvı soğutmalı, DOHC

Motor hacmi

124,4 cm3 (7,6 cu.in) 

Çap x strok

62,0 mm × 41,2 mm (2,4 inç × 1,6 inç)

Kompresyon oranı

11,0 : 1

Yakıt sistemi

Yakıt enjeksiyon

Marş sistemi

Elekrikli

Yağlama sistemi

Karterli yağlama

Şanzıman

6 vites senkromeç dişli

Ateşleme sistemi

Elektronik ateşleme (Transistörlü)

Yakıt deposu kapasitesi

11,0L (2,9/2,4 US/lmp gal)

Yağ kapasitesi (Genel bakım)

1,5L (1,6/1,3 US/Imp qt)

Ön süspansiyon

Teleskopik, helezon yay, yağlı amortisör

Arka süspansiyon

Bağlantılı tip, helezon yay, yağlı amortisör

Ön frenler

Disk Abs

Arka fren

Disk Abs

Ön lastik boyutu

90/80-17M/C 46S, tubeless

Arka lastik boyutu

130/70-17M/C 62S, tubeless

Birincil dişli oranı

3,285 (69/21)

Son dişli oranı

3,214 (45/14)

Kaster açısı / İz açıklığı

25,5° / 93,3 mm (3,7 inç)

Toplam Uzunluk

2.000 mm (78,7 inç)

Toplam genişlik

700 mm (27,6 inç)

Toplam yükseklik

1.070 mm (42,1 inç)

Dingil mesafesi

1.300 mm (51,2 inç)

Yerden yükseklik

155 mm (6,1 inç)

Sele yüksekliği

785 mm (30,9 inç)

Yüksüz ağırlık

134 kg (295 lbs)

GALERİ

VİDEOLAR

AKSESUARLAR

FİYAT TEKLİFİ ALIN