GSX-S 1000 GX

GSX-S1000GX'e özel 400.000 TL’ye kadar kredi kartına vade farksız 12 taksit!
Üstelik Seçili modellerde nakit ödeme desteği!

Bilgi almak için aşağıdaki formu doldurun, sizi arayalım.

Haziran ayı yasal metni okumak için tıklayın.

RENKLER

GSX-S1000GX

Sportif ve Maceracı

Suzuki’nin, farklı dünyaları buluşturan crossover segmentindeki vizyonu, yeni GSX-S1000GX ile hayat buluyor. Bir spor motosikletin heyecan verici sürüşünü bir macera motosikletinin konforuyla birleştiren yeni GSX-S1000GX, çok yönlü yapısıyla uzun ya da kısa tüm yolculuklarınızı yüzünüzü gülümseten bir tecrübeye dönüştürecek.

Zarafetle Yorumlanmış Agresif Hatlar

Keskin hatları ve çok katmanlı geçişleriyle bir spor motosikletin agresif görünümüne sahip olan GSX-S1000GX, yerden yüksek şasisi ve dik oturma pozisyonuyla da uzun yola hazır olduğunun ipuçlarını veriyor. Saf gücü ve hassas bir kontrolün inceliğini bir araya getiren GSX-S1000GX, bu anlayışı tasarımına da yansıtıyor. Sportif hatları GSX-S1000GX’ın yüksek performansını tasarımına yansıtırken detaylardaki incelik görünümüne zarafet katıyor.

Sıralı Dört Silindir Motor

GSX-S1000GX’in kalbinde 999 cc hacminde sıralı dört silindir bir motor bloğu var. Hem sportif hem de uzun yol sürüşüne göre optimize edilmiş bu motor farklı yol koşullarında ihtiyacınız olan performansı size sunuyor.

Suzuki Advanced Electronic Suspension (SAES)

GSX-S1000GX, elektronik süspansiyonla donatılmış ilk Suzuki motosiklet. Bu süspansiyon yapısı GSX-S1000GX’in çok daha esnek bir karaktere sahip olmasını sağlıyor. Farklı yol koşullarında zahmetsiz bir şekilde ayarlanabilen bu süspansiyonlar daha iyi bir yol tutuşu sağlayarak sürüşünüzü çok daha güvenli ve eğlenceli bir hale getiriyor.

Çok Yönlü Şasi Tasarımı

Yüksek performanslı sportif bir sürüş ya da açık yolda konforlu bir yolculuk. GSX-S1000GX ile her ikisi de mümkün. Kompakt bir yapıya sahip olan şasi, GSX-S1000GX’in superbike sınıfındaki motorunu desteklerken uzun yolda da konforlu bir sürüş sunuyor.

Sürüş Yardımları

Gelişmiş teknolojilerle tasarlanmış sürüş yardımları GSX-S1000GX’in üst sınıf motosiklet konumunu güçlendiriyor. Sürüş modları ve çekiş kontrolü gibi performans ve güvenlik odaklı teknolojiler her iki yöne çalışan Quickshifter ve akıllı hız sabitleyici gibi konfora odaklanan teknolojilerle bütünleşiyor. Bu sayede sürüş güvenliğiniz artarken sürüş esnasında yaşadığınız stres de azalıyor.

DONANIM

Suzuki Advanced Electronic Suspension (SAES)

Elektronik süspansiyonla donatılmış ilk Suzuki motosiklet olan GSX-S1000GX, farklı yol koşullarında farklı süspansiyon ayarlarına kolay bir şekilde geçiş yapabiliyor.

Suzuki Road Adaptive Stabilization (SRAS)

Elektronik süspansiyon sistemine entegre çalışan bu sistem farklı kaynaklardan aldığı verilerle bozuk yüzeyleri algılayarak gereken ayarları yapar ve pürüzsüz bir sürüş sağlar.

Hızlı Vites Değiştirme Sistemi (Quickshifter)

Her iki yönde çalışabilen hızlı vites değiştirme sistemi gaz ve motor frenini kontrol ederek yumuşak vites geçişlerini debriyaj kullanmadan yapar.

Akıllı Hız Sabitleyici

Özellikle otoyol sürüşlerinde motosikletin hızını sabitleyerek konforlu bir sürüş sağlar.

Düşük Devir Yardımı

Düşük devirlerde motorun stop etmesini engeller. Bu sayede motosiklet ilk çalıştırıldığında ya da erken vites geçişleri yapıldığında kontrol daha iyi hale gelir.

Ayarlanabilir Rüzgâr Siperliği

Farklı rüzgâr koşullarında üç değişik pozisyonda kullanılabilir.

TEKNİK BİLGİ

or Tipi:

4 zamanlı, 4 silindirli, sıvı soğutmalı, DOHC

Silindir Çapı × Strok:

73.4 mm x 59.0 mm

Motor Hacmi:

999 cm3 (61.0 cu. in.)

Maksimum Tork

106 Nm / 9.250 min-1

Maksimum Güç

112 kW / 11.000 min-1 (152 PS)

Sıkıştırma Oranı:

12.2 : 1

Yakıt Sistemi:

Yakıt enjeksiyonu

Yağlama Sistemi:

Islak karter

Yakıt Tankı Kapasitesi:

19.0 L

Yağ Kapasitesi (Revizyon):

3.4 L

Yakıt Tüketimi:

WMTC'de 16.1 km/L (6.2 L/100 km)

CO2 (g/km):

143

Toplam Uzunluk:

2.150 mm

Toplam Genişlik:

925 mm

Toplam Yükseklik:

1.350 mm

Dingil Mesafesi:

1.470 mm

Yerden Yükseklik:

155 mm

Oturma Yüksekliği:

845 mm

Araç Ağırlığı:

232 kg

Rake / Trail:

25.5° / 97 mm

Şanzıman:

6 vitesli sabit dişli

Ön Süspansiyon:

Ters çatal, yaylı, yağ süspansiyonlu

Arka Süspansiyon:

Bağlantı tipi, yaylı, yağ süspansiyonlu

Ön Fren:

Disk, çift

Arka Fren:

Disk

Ön Lastik Boyutu:

120/70ZR17M/C (58W), tubeless

Arka Lastik Boyutu:

190/50ZR17M/C (73W), tubeless

Ateşleme Sistemi:

Elektronik ateşleme (transistörlü)

GALERİ

AKSESUARLAR

FİYAT TEKLİFİ ALIN