Kredi kartına 12 ay taksit 0 Faiz ödeme fırsatı!*
Bilgi almak için aşağıdaki formu doldurun, sizi arayalım.
Sportif ve Maceracı
Suzuki’nin, farklı dünyaları buluşturan crossover segmentindeki vizyonu, yeni GSX-S1000GX ile hayat buluyor. Bir spor motosikletin heyecan verici sürüşünü bir macera motosikletinin konforuyla birleştiren yeni GSX-S1000GX, çok yönlü yapısıyla uzun ya da kısa tüm yolculuklarınızı yüzünüzü gülümseten bir tecrübeye dönüştürecek.
Zarafetle Yorumlanmış Agresif Hatlar
Keskin hatları ve çok katmanlı geçişleriyle bir spor motosikletin agresif görünümüne sahip olan GSX-S1000GX, yerden yüksek şasisi ve dik oturma pozisyonuyla da uzun yola hazır olduğunun ipuçlarını veriyor. Saf gücü ve hassas bir kontrolün inceliğini bir araya getiren GSX-S1000GX, bu anlayışı tasarımına da yansıtıyor. Sportif hatları GSX-S1000GX’ın yüksek performansını tasarımına yansıtırken detaylardaki incelik görünümüne zarafet katıyor.
Sıralı Dört Silindir Motor
GSX-S1000GX’in kalbinde 999 cc hacminde sıralı dört silindir bir motor bloğu var. Hem sportif hem de uzun yol sürüşüne göre optimize edilmiş bu motor farklı yol koşullarında ihtiyacınız olan performansı size sunuyor.
Suzuki Advanced Electronic Suspension (SAES)
GSX-S1000GX, elektronik süspansiyonla donatılmış ilk Suzuki motosiklet. Bu süspansiyon yapısı GSX-S1000GX’in çok daha esnek bir karaktere sahip olmasını sağlıyor. Farklı yol koşullarında zahmetsiz bir şekilde ayarlanabilen bu süspansiyonlar daha iyi bir yol tutuşu sağlayarak sürüşünüzü çok daha güvenli ve eğlenceli bir hale getiriyor.
Çok Yönlü Şasi Tasarımı
Yüksek performanslı sportif bir sürüş ya da açık yolda konforlu bir yolculuk. GSX-S1000GX ile her ikisi de mümkün. Kompakt bir yapıya sahip olan şasi, GSX-S1000GX’in superbike sınıfındaki motorunu desteklerken uzun yolda da konforlu bir sürüş sunuyor.
Sürüş Yardımları
Gelişmiş teknolojilerle tasarlanmış sürüş yardımları GSX-S1000GX’in üst sınıf motosiklet konumunu güçlendiriyor. Sürüş modları ve çekiş kontrolü gibi performans ve güvenlik odaklı teknolojiler her iki yöne çalışan Quickshifter ve akıllı hız sabitleyici gibi konfora odaklanan teknolojilerle bütünleşiyor. Bu sayede sürüş güvenliğiniz artarken sürüş esnasında yaşadığınız stres de azalıyor.
Suzuki Advanced Electronic Suspension (SAES)
Elektronik süspansiyonla donatılmış ilk Suzuki motosiklet olan GSX-S1000GX, farklı yol koşullarında farklı süspansiyon ayarlarına kolay bir şekilde geçiş yapabiliyor.
Suzuki Road Adaptive Stabilization (SRAS)
Elektronik süspansiyon sistemine entegre çalışan bu sistem farklı kaynaklardan aldığı verilerle bozuk yüzeyleri algılayarak gereken ayarları yapar ve pürüzsüz bir sürüş sağlar.
Hızlı Vites Değiştirme Sistemi (Quickshifter)
Her iki yönde çalışabilen hızlı vites değiştirme sistemi gaz ve motor frenini kontrol ederek yumuşak vites geçişlerini debriyaj kullanmadan yapar.
Akıllı Hız Sabitleyici
Özellikle otoyol sürüşlerinde motosikletin hızını sabitleyerek konforlu bir sürüş sağlar.
Düşük Devir Yardımı
Düşük devirlerde motorun stop etmesini engeller. Bu sayede motosiklet ilk çalıştırıldığında ya da erken vites geçişleri yapıldığında kontrol daha iyi hale gelir.
Ayarlanabilir Rüzgâr Siperliği
Farklı rüzgâr koşullarında üç değişik pozisyonda kullanılabilir.
or Tipi:
4 zamanlı, 4 silindirli, sıvı soğutmalı, DOHC
Silindir Çapı × Strok:
73.4 mm x 59.0 mm
Motor Hacmi:
999 cm3 (61.0 cu. in.)
Maksimum Tork
106 Nm / 9.250 min-1
Maksimum Güç
112 kW / 11.000 min-1 (152 PS)
Sıkıştırma Oranı:
12.2 : 1
Yakıt Sistemi:
Yakıt enjeksiyonu
Yağlama Sistemi:
Islak karter
Yakıt Tankı Kapasitesi:
19.0 L
Yağ Kapasitesi (Revizyon):
3.4 L
Yakıt Tüketimi:
WMTC'de 16.1 km/L (6.2 L/100 km)
CO2 (g/km):
143
Toplam Uzunluk:
2.150 mm
Toplam Genişlik:
925 mm
Toplam Yükseklik:
1.350 mm
Dingil Mesafesi:
1.470 mm
Yerden Yükseklik:
155 mm
Oturma Yüksekliği:
845 mm
Araç Ağırlığı:
232 kg
Rake / Trail:
25.5° / 97 mm
Şanzıman:
6 vitesli sabit dişli
Ön Süspansiyon:
Ters çatal, yaylı, yağ süspansiyonlu
Arka Süspansiyon:
Bağlantı tipi, yaylı, yağ süspansiyonlu
Ön Fren:
Disk, çift
Arka Fren:
Disk
Ön Lastik Boyutu:
120/70ZR17M/C (58W), tubeless
Arka Lastik Boyutu:
190/50ZR17M/C (73W), tubeless
Ateşleme Sistemi:
Elektronik ateşleme (transistörlü)