Kredi kartına 12 ay taksit 0 Faiz ödeme fırsatı!*
Bilgi almak için aşağıdaki formu doldurun, sizi arayalım.
Sokakların yeni hafifsıklet kralı Suzuki GSX-S125 ile tanışın.
125cm3 sokak sporu sınıfında birinci sınıf güç-ağırlık oranına ve ivmelenmeye, ayrıca çevik kullanıma ve mükemmel yakıt ekonomisine sahiptir. Ayrıca, konforlu bir sürüş için geleneksel gidonu ve alçak sele yüksekliği ile heyecan verici, modern, yenilikçi bir gövdeye sahiptir. Şık bir karenaj içinde çok işlevli bir LCD göstergesi ve dikey olarak yerleştirilmiş LED farları da bulunur.
Gerçek bir Supersport motoru ve ileri teknoloji, ayrıca yüksek kaliteli uyum ve dış kaplaması ve göz alıcı desenleri ile farkını belli eder.
Modern Merkezi Boru Çerçeve ve Şasi
GSX-S125'in otoyolda güven veren dengesi, dönüşlerde çevik yol tutuşu ve trafikte kolay manevra kabiliyeti modern bir şasiyle başlar. Merkezi çelik boru çerçeve, optimum burulma direncini hafiflikle birleştirir. Dingil mesafesi 1.300 mm, boş ağırlığı sadece 133 kilogram ve sele yüksekliği sadece 785 mm’dir, bu da durunca her iki ayağı da yere basmayı kolaylaştırır.
Gelişmiş Elektronik Yakıt Enjeksiyonu
GSX-S125, sürücünün gaz kolu üzerindeki hareketine ve ayrıca motor devrini, emme hava basıncını ve sıcaklığını, egzoz oksijen içeriğini ve soğutma sıvısı sıcaklığını izleyen sensörlerden gelen girdilere bağlı olarak yakıt aktaran gelişmiş elektronik yakıt enjeksiyonuna sahiptir. Devir aralığı boyunca emme verimliliğini, gaz tepkisini ve motor gücünü iyileştirmek için GSX-S125, 32 mm gaz kelebeği gövdesine sahiptir. Çift püskürtmeli, dört delikli bir enjektör, püskürtmeyi iki delikten doğrudan emme supaplarına yönlendirir. Bol miktardaki emme havası, geniş kapasiteli hava kutusu ve verimli filtre ile sağlanır. Hassas elektronik yakıt enjeksiyon sistemi, GSX-S125'in olağanüstü yakıt tüketimine ve ekonomik çalışmasına katkıda bulunur.
Heyecan verici bir seçim
GSX-S125, heyecan verici bir Spor Cadde motosikletidir.
Birinci sınıf güç-ağırlık oranı sağlar ve olağanüstü yakıt ekonomisi ve çevik yol tutuşu ile hafif 125cm3 sınıfındaki güçlü ivmeyi sunar. Her şeyden önce, bu bir Suzuki GSX-S’tir: Herkesin sahip olmaktan gurur duyacağı bir motosiklet. Bugün bir Suzuki bayisinde kendinizinkini seçin!
LED Aydınlatma
GSX-R’ın mirasını yansıtan GSX-S125, kısa hüzmeli farı uzun huümeli farın üzerinde olacak şekilde dikey olarak yerleştirilmiş LED farlara ve farın her iki yanında da konum lambalarına sahiptir. GSX-S125'in LED farları parlak ve kompakttır, rakip motorlarda görülen geleneksel halojen ampullü farlara kıyasla, daha hafif ve daha uzun ömürlüdür. LED farlar, geleneksel ampullerin gerektirdiği elektrik gücünün yaklaşık %15'ini kullandığından, motosikletin alternatörünü çalıştırmak için daha az motor gücüne ihtiyaç duyulur, bu da ivmelenmeyi iyileştirir ve yakıt tüketimini daha ekonomik kılar.
Çok Fonksiyonlu, Tam LCD Gösterge Paneli
Suzuki GSX-S125, dönüş sinyali, boş vites, uzun far, soğutma suyu sıcaklığı, arıza gösterge ışığı (MIL), ABS ve programlanabilir motor devri gösterge ışıkları ile çerçevelenen modern bir kumanda panosuna yerleştirilmiş tam bir LCD gösterge paneline sahiptir. Parlak LCD panel, üst kısımda çizgili bir şerit şeklinde takometre içerir; dijital hız göstergesi, ayrıca vites konumu göstergesi, dijital saat, ikili kilometre sayacına sahip bir dijital kilometre sayacı, ortalama yakıt tüketimi göstergesi, yakıt miktarı göstergesi ve bir yağ değişim zamanlama göstergesi bulunur.
2020 modelinden başlayarak, gösterge panelinin arka plan rengi beyazdan siyaha değiştirildi, böylece daha kaliteli görüntü için ters aydınlatmalı bir LCD elde edildi.
Suzuki Kolay Marş Sistemi, Kontak Kapağı Kilidi ve Dörtlü Flaşör Anahtarı
GSX-S125, bir kontak kapağı kilit sistemi ile kullanışlı bir kolay marş ateşleme sistemine sahiptir. Anahtar benzersiz, gelişigüzel bir manyetik kod modeli taşır; kontak kilidi kapağıyla aynı hizaya gelerek yuvaya itildiğinde bu kod kontak kapağını açar ve daha sonra kontak anahtarı kilide sokularak kontak açılabilir. Anahtar, kontak kapağı kilidine yerleştirilip çalışır konuma getirildiğinde, sistem gidon üzerine monte edilmiş bir düğmeye tek dokunuşla motoru otomatik olarak çalıştırır; motor ateşlenene kadar marş düğmesini basılı tutmaya gerek yoktur. Kontak kapatıldıktan ve anahtar çıkarıldıktan sonra bir düğmeye basılarak konak kapağı kolayca kapatılabilir. Diğer bir özellik olarak 2020 modelindekine ek dörtlü flaşör fonksiyonel anahtarı eklenmiştir.
Döküm Alüminyum Jantlar, Dunlop Lastikler ve Yaprak Fren Diskli Hafif ABS
GSX-S125'in hafif, sportif 10 ispitli alüminyum döküm jantları Dunlop D102 lastikleri taşır. Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi (ABS), piyasadaki hafif ve kompakt iki kanallı ABS sistemi olan Bosch ABS 10 ana ünitesidir. Proaktif sistem, tekerlek hızını izler ve gerçek kilitlenmeden önce, muhtemel bir tekerlek kilitlenmesi algılandığında anında müdahale eder. GSX-S125'e takılan kompakt ABS sistemi sadece 0,59 kilogram ağırlığındadır.* Sportif görünümlü yaprak tasarımlı 290 mm ön disk, çift pistonlu bir kaliper ile çalışır ve 187 mm yaprak tasarımlı arka disk tek pistonlu bir kaliper ile çalışır; her ikisi de mükemmel fren performansı sunar.
Yüksek Performanslı Egzoz Sistemi
Yüksek performanslı egzoz sistemi, çift çıkışlı bir susturucu içerir. Katalitik konvertör, GSX-S125'in Euro4 emisyon standartlarını karşılamasına yardımcı olarak herkesin biraz daha rahat nefes almasını sağlar.
Arka lamba
Arka çamurluktaki LED plaka lambası hafif ve kompakttır ve rakip 125cm3'lük makinelere takılan geleneksel ampul lambalarından çok daha uzun ömürlü ve titreşime dayanıklıdır.
Motor tipi
4 zamanlı, tek silindir, sıvı soğutmalı, DOHC
Motor hacmi
124,4 cm3 (7,6 cu.in)
Maksimum Tork
11,0 Nm / 8500 min-1
Maksimum Güç
11 kW / 10500 min-1 (15 PS)
Çap x strok
62,0 mm × 41,2 mm (2,4 inç × 1,6 inç)
Kompresyon oranı
11,0 : 1
Yakıt sistemi
Yakıt enjeksiyon
Marş sistemi
Elektrikli
Yağlama sistemi
Karterli yağlama
Şanzıman
6 vites senkromeç dişli
Ateşleme sistemi
Elektronik ateşleme (Transistörlü)
Yakıt deposu kapasitesi
11,0L (2,9/2,4 US/lmp gal)
Yakıt Tüketimi
2,4 l/100km
CO2 (g/km)
55
Yağ kapasitesi (Genel bakım)
1,5L (1,6/1,3 US/Imp qt)
Ön süspansiyon
Teleskopik, helezon yay, yağlı amortisör
Arka süspansiyon
Bağlantılı tip, helezon yay, yağlı amortisör
Ön frenler
Disk Abs
Arka fren
Disk Abs
Ön lastik boyutu
90/80-17M/C 46S, tubeless
Arka lastik boyutu
130/70-17M/C 62S, tubeless
Birincil dişli oranı
3,285 (69/21)
Son dişli oranı
3,214 (45/14)
Kaster açısı / İz açıklığı
25,5° / 93.3 mm (3,7 inç)
Toplam Uzunluk
2.000 mm (78,7 inç)
Toplam genişlik
745 mm (29,3 inç)
Toplam yükseklik
1.035 mm (40,7 inç)
Dingil mesafesi
1,300 mm (51,2 inç)
Yerden yükseklik
165 mm (6,5 inç)
Sele yüksekliği
785 mm (30,9 inç)
Yüksüz ağırlık
133 kg (293 lbs)