GSX S125

Kredi kartına 12 ay taksit 0 Faiz ödeme fırsatı!*

Bilgi almak için aşağıdaki formu doldurun, sizi arayalım.

Ekim ayı yasal metni okumak için tıklayın.

RENKLER

Sokakların yeni hafifsıklet kralı Suzuki GSX-S125 ile tanışın.

125cm3 sokak sporu sınıfında birinci sınıf güç-ağırlık oranına ve ivmelenmeye, ayrıca çevik kullanıma ve mükemmel yakıt ekonomisine sahiptir. Ayrıca, konforlu bir sürüş için geleneksel gidonu ve alçak sele yüksekliği ile heyecan verici, modern, yenilikçi bir gövdeye sahiptir. Şık bir karenaj içinde çok işlevli bir LCD göstergesi ve dikey olarak yerleştirilmiş LED farları da bulunur.

Gerçek bir Supersport motoru ve ileri teknoloji, ayrıca yüksek kaliteli uyum ve dış kaplaması ve göz alıcı desenleri ile farkını belli eder.

Modern Merkezi Boru Çerçeve ve Şasi

GSX-S125'in otoyolda güven veren dengesi, dönüşlerde çevik yol tutuşu ve trafikte kolay manevra kabiliyeti modern bir şasiyle başlar. Merkezi çelik boru çerçeve, optimum burulma direncini hafiflikle birleştirir. Dingil mesafesi 1.300 mm, boş ağırlığı sadece 133 kilogram ve sele yüksekliği sadece 785 mm’dir, bu da durunca her iki ayağı da yere basmayı kolaylaştırır.

Gelişmiş Elektronik Yakıt Enjeksiyonu

GSX-S125, sürücünün gaz kolu üzerindeki hareketine ve ayrıca motor devrini, emme hava basıncını ve sıcaklığını, egzoz oksijen içeriğini ve soğutma sıvısı sıcaklığını izleyen sensörlerden gelen girdilere bağlı olarak yakıt aktaran gelişmiş elektronik yakıt enjeksiyonuna sahiptir. Devir aralığı boyunca emme verimliliğini, gaz tepkisini ve motor gücünü iyileştirmek için GSX-S125, 32 mm gaz kelebeği gövdesine sahiptir. Çift püskürtmeli, dört delikli bir enjektör, püskürtmeyi iki delikten doğrudan emme supaplarına yönlendirir. Bol miktardaki emme havası, geniş kapasiteli hava kutusu ve verimli filtre ile sağlanır. Hassas elektronik yakıt enjeksiyon sistemi, GSX-S125'in olağanüstü yakıt tüketimine ve ekonomik çalışmasına katkıda bulunur.

Heyecan verici bir seçim

GSX-S125, heyecan verici bir Spor Cadde motosikletidir.

Birinci sınıf güç-ağırlık oranı sağlar ve olağanüstü yakıt ekonomisi ve çevik yol tutuşu ile hafif 125cm3 sınıfındaki güçlü ivmeyi sunar. Her şeyden önce, bu bir Suzuki GSX-S’tir: Herkesin sahip olmaktan gurur duyacağı bir motosiklet. Bugün bir Suzuki bayisinde kendinizinkini seçin!

DONANIM

LED Aydınlatma

GSX-R’ın mirasını yansıtan GSX-S125, kısa hüzmeli farı uzun huümeli farın üzerinde olacak şekilde dikey olarak yerleştirilmiş LED farlara ve farın her iki yanında da konum lambalarına sahiptir. GSX-S125'in LED farları parlak ve kompakttır, rakip motorlarda görülen geleneksel halojen ampullü farlara kıyasla, daha hafif ve daha uzun ömürlüdür. LED farlar, geleneksel ampullerin gerektirdiği elektrik gücünün yaklaşık %15'ini kullandığından, motosikletin alternatörünü çalıştırmak için daha az motor gücüne ihtiyaç duyulur, bu da ivmelenmeyi iyileştirir ve yakıt tüketimini daha ekonomik kılar.

Çok Fonksiyonlu, Tam LCD Gösterge Paneli

Suzuki GSX-S125, dönüş sinyali, boş vites, uzun far, soğutma suyu sıcaklığı, arıza gösterge ışığı (MIL), ABS ve programlanabilir motor devri gösterge ışıkları ile çerçevelenen modern bir kumanda panosuna yerleştirilmiş tam bir LCD gösterge paneline sahiptir. Parlak LCD panel, üst kısımda çizgili bir şerit şeklinde takometre içerir; dijital hız göstergesi, ayrıca vites konumu göstergesi, dijital saat, ikili kilometre sayacına sahip bir dijital kilometre sayacı, ortalama yakıt tüketimi göstergesi, yakıt miktarı göstergesi ve bir yağ değişim zamanlama göstergesi bulunur.

2020 modelinden başlayarak, gösterge panelinin arka plan rengi beyazdan siyaha değiştirildi, böylece daha kaliteli görüntü için ters aydınlatmalı bir LCD elde edildi.

Suzuki Kolay Marş Sistemi, Kontak Kapağı Kilidi ve Dörtlü Flaşör Anahtarı

GSX-S125, bir kontak kapağı kilit sistemi ile kullanışlı bir kolay marş ateşleme sistemine sahiptir. Anahtar benzersiz, gelişigüzel bir manyetik kod modeli taşır; kontak kilidi kapağıyla aynı hizaya gelerek yuvaya itildiğinde bu kod kontak kapağını açar ve daha sonra kontak anahtarı kilide sokularak kontak açılabilir. Anahtar, kontak kapağı kilidine yerleştirilip çalışır konuma getirildiğinde, sistem gidon üzerine monte edilmiş bir düğmeye tek dokunuşla motoru otomatik olarak çalıştırır; motor ateşlenene kadar marş düğmesini basılı tutmaya gerek yoktur. Kontak kapatıldıktan ve anahtar çıkarıldıktan sonra bir düğmeye basılarak konak kapağı kolayca kapatılabilir. Diğer bir özellik olarak 2020 modelindekine ek dörtlü flaşör fonksiyonel anahtarı eklenmiştir.

Döküm Alüminyum Jantlar, Dunlop Lastikler ve Yaprak Fren Diskli Hafif ABS

GSX-S125'in hafif, sportif 10 ispitli alüminyum döküm jantları Dunlop D102 lastikleri taşır. Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi (ABS), piyasadaki hafif ve kompakt iki kanallı ABS sistemi olan Bosch ABS 10 ana ünitesidir. Proaktif sistem, tekerlek hızını izler ve gerçek kilitlenmeden önce, muhtemel bir tekerlek kilitlenmesi algılandığında anında müdahale eder. GSX-S125'e takılan kompakt ABS sistemi sadece 0,59 kilogram ağırlığındadır.* Sportif görünümlü yaprak tasarımlı 290 mm ön disk, çift pistonlu bir kaliper ile çalışır ve 187 mm yaprak tasarımlı arka disk tek pistonlu bir kaliper ile çalışır; her ikisi de mükemmel fren performansı sunar.

Yüksek Performanslı Egzoz Sistemi

Yüksek performanslı egzoz sistemi, çift çıkışlı bir susturucu içerir. Katalitik konvertör, GSX-S125'in Euro4 emisyon standartlarını karşılamasına yardımcı olarak herkesin biraz daha rahat nefes almasını sağlar.

Arka lamba

Arka çamurluktaki LED plaka lambası hafif ve kompakttır ve rakip 125cm3'lük makinelere takılan geleneksel ampul lambalarından çok daha uzun ömürlü ve titreşime dayanıklıdır.

TEKNİK BİLGİ

Motor tipi

4 zamanlı, tek silindir, sıvı soğutmalı, DOHC

Motor hacmi

124,4 cm3 (7,6 cu.in)

Maksimum Tork

11,0 Nm / 8500 min-1

Maksimum Güç

11 kW / 10500 min-1 (15 PS)

Çap x strok

62,0 mm × 41,2 mm (2,4 inç × 1,6 inç)

Kompresyon oranı

11,0 : 1

Yakıt sistemi

Yakıt enjeksiyon

Marş sistemi

Elektrikli

Yağlama sistemi

Karterli yağlama

Şanzıman

6 vites senkromeç dişli

Ateşleme sistemi

Elektronik ateşleme (Transistörlü)

Yakıt deposu kapasitesi

11,0L (2,9/2,4 US/lmp gal)

Yakıt Tüketimi

2,4 l/100km

CO2 (g/km)

55

Yağ kapasitesi (Genel bakım)

1,5L (1,6/1,3 US/Imp qt)

Ön süspansiyon

Teleskopik, helezon yay, yağlı amortisör

Arka süspansiyon

Bağlantılı tip, helezon yay, yağlı amortisör

Ön frenler

Disk Abs

Arka fren

Disk Abs

Ön lastik boyutu

90/80-17M/C 46S, tubeless

Arka lastik boyutu

130/70-17M/C 62S, tubeless

Birincil dişli oranı

3,285 (69/21)

Son dişli oranı

3,214 (45/14)

Kaster açısı / İz açıklığı

25,5° / 93.3 mm (3,7 inç)

Toplam Uzunluk

2.000 mm (78,7 inç)

Toplam genişlik

745 mm (29,3 inç)

Toplam yükseklik

1.035 mm (40,7 inç)

Dingil mesafesi

1,300 mm (51,2 inç)

Yerden yükseklik

165 mm (6,5 inç)

Sele yüksekliği

785 mm (30,9 inç)

Yüksüz ağırlık

133 kg (293 lbs)

GALERİ

VİDEOLAR

AKSESUARLAR

FİYAT TEKLİFİ ALIN