YENİ GSX-S950

Detaylı Bilgi İçin Formu Doldurun, Sizi Arayalım!

RENKLER

95

GÜÇ (PSD)

92

TORK NM

999

MOTOR (CC)

214

AĞIRLIK (KG)

Şehir İçi Kullanımda Mükemmelliği Hissedin

Yarışlar kazanmış, pistte kendini kanıtlamış bir motosikletin DNA'sı ve cadde için mükemmel motosikleti üretmeye odaklanmış mühendislik bilgisi, GSX-S950'nin keskin fiziği, dikkatleri üzerine çekecek sıkı ve çarpıcı bir görsel paket sunar. Her şey keyifli performans, kendinden emin bir hakimiyet, rahat sürücü kullanımı ve rakipsiz görünümüyle ilgilidir. 95PS (70kW) maksimum güç ile daha yeni sürücüler veya ara verdikten sonra tekrar motosiklet kullanmaya başlamış olanlar için ideal bir seçimdir ve bu modeli A2 ehliyeti sahiplerinin kullanımına da sunmak için 47,5PS (35kW)'ye değiştirilebilir.

Eğlence ve Performans

GSX-S950'ye güç veren 999cc dört zamanlı DOHC sıvı soğutmalı sıralı dört motor, kazanan superbike DNA'sını kullanır. Cadde için ayarlanmış bu motor, sayısız üretim yarışı zaferi kazanan GSX-R1000'i geliştirmek amacıyla onlarca yıl boyunca edinilen bilgi birikiminden ve şampiyonluk kazanmış MotoGP ekibimizden faydalanan temel mimariye dayanmaktadır. Cadde odaklı GSX-S950, cadde koşullarında performans gösterecek şekilde tasarlanmıştır ve yalnızca en yüksek performanstan ziyade eğlence ve kullanılabilirlik isteyenlerin ihtiyaçlarını karşılamak üzere dengelenmiştir.

Suzuki Debriyaj Destek Sistemi (SCAS)

Hem kayar kavrama hem de destek işlevine sahiptir.

Kayar kavrama, negatif motor torkunu azaltmak ve yüksek devirden vites küçültürken motor freninin etkisini azaltmak için kısmen devre dışı kalır. Bu, arka lastiğin kilitlenmesini veya zıplamasını önlemeye yardımcı olur ve daha yumuşak bir yavaşlama sağlayarak sürücünün kendinden daha emin şekilde vites küçültmesine ve virajlarda vites küçültürken daha iyi kontrol sağlamasına olanak tanır.

Destek fonksiyonu, hızlanma sırasında debriyajın kenetleme kuvvetini arttırır ve böylece torku arka tekerleğe verimli bir şekilde aktarırken daha yumuşak yayların kullanılmasına izin verir. Bu, trafik sıkışıklığında veya sık sık debriyaj manetinin kullanımını gerektiren diğer durumlarda sol el yorgunluğunu azaltan hafif debriyaj maneti kullanımı sağlar.

Gelişmiş Sürücü Teknolojisi

GSX-S950, performans özelliklerini sürüş koşullarına ve değişen yol yüzeylerine ve ayrıca özgüven ve deneyim seviyenize en uygun şekilde optimize etmenizi sağlayan birçok elektronik sistem kullanır.
Bunlar, daha fazla güven duymanızı ve sürüş deneyiminin keyfini çıkarmaya konsantre olmanızı sağlayarak size fayda sağlar.

Suzuki Çekiş Kontrol Sistemi (STCS)

STCS, ön ve arka tekerlek hızını, motor devrini, gaz konumunu ve vites konumunu sürekli olarak izlemek üzere programlanmıştır ve olması muhtemel bir çekiş kaybı belirlediğinde kaymayı önlemek için gücü sınırlandırmak üzere tasarlanmıştır. Bu, daha az stres ve yorgunlukla size daha güvenli hakimiyet sağlamak için stabiliteyi artırır. Üç mod ayarına sahip olan STCS versiyonu, daha farklı sürüş koşullarına, tarzlarına ve deneyim seviyelerine uyar. Sistem ayrıca istenildiğinde kapatılabilir.

Ride-By-Wire

GSX-S950, gaz kelebeği valflerinin hareketini kontrol etmek için Suzuki'nin 32-bit ECM'den yararlanan elektronik gaz kelebeği kontrol sistemini kullanır. Bu, ayarların gaz kelebeği hareketiyle motor gücü çıkışı arasındaki ilişkiyi daha hassas bir şekilde kontrol etmesini mümkün kılar, böylece beklentilerinizi ve gaz kelebeği çalıştırılırken motorun aktardığı gerçek gücü en iyi şekilde karşılar. Ayrıca, virajdan çıkmak için gazı açarken hakimiyeti artırarak size fayda sağlar.

Suzuki Kolay Marş ve Düşük Devir Yardımı

Suzuki Kolay Marş Sistemi, marş düğmesine tek bir çabuk basışla GSX-S950'yi çalıştırmanıza olanak tanır. Vites boştayken debriyaj manetini çekmeye gerek yoktur ve motor çalıştığı anda marş motoru otomatik olarak devreden çıkar. Bu özellik, her motorun daha çabuk ve rahat çalışmasını sağlar.
Düşük Devir Yardımı, durur konumdan harekete geçtiğinde veya düşük hızlarda sürerken debriyaj maneti serbest bırakıldığında motor devrini sorunsuz bir şekilde artırmak için gaz kelebeği gövdesinin hız kontrolünü kullanır. Bu, motorun teklemesini bastırır ve dur-kalk trafiğinde daha iyi kontrol ve çalışma sağlamaya yardımcı olur.

Jilet Gibi Keskin

Tasarım konseptinin amacı, böyle bir performansa sahip bir motosikletin potansiyelini görsel olarak ifade etmek ve her türlü sürüşte daha fazla hakimiyet ile daha öngörülebilir bir şekilde kontrol etmek üzere tasarlanmış bir ürünün incelik ve karmaşıklığını yansıtmaktır. Keskin hatları, radikal yeni far tasarımı ve orta bölümünün kaslı kütlesini vurgulayan ince ön ve arka kısımlar, güç ve performans potansiyelini vurgulayan agresif bir duruş oluşturmak için bir araya geliyor.

LCD Göstergeler

Gösterge paneli, gerekli tüm bilgileri, bilgilerin öncelik sırasına göre görüntülendiği temiz ve sezgisel bir yerleşimle kompakt, tam LCD bir ekranda toplar. Paneldeki LCD göstergeler arasında hız göstergesi, takometre, kilometre sayacı, ikili günlük kilometre sayacı, vites konumu, su sıcaklığı, sürüş menzili, tur süresi modu, ortalama yakıt tüketimi, anlık yakıt tüketimi, Çekiş Kontrol modu, yakıt göstergesi, saat, akü voltajı, devir göstergesi ve servis hatırlatıcısı bulunur.

LED Arka Lamba

Belirgin fara ek olarak, GSX-S950, yüksek görünürlük ve uzun ömürlü olması için LED'li, ince, düz şekilli kombine bir arka lamba kullanır. Kompakt kuyruk bölümünün şık çizgilerini vurgulayan bir çift lens tasarımıdır.

TEKNİK BİLGİ

Motor kapasitesi

999cc

Motor

4 zamanlı, 4 silindir, sıvı soğutmalı, DOHC 

Çap

73,4 x 59,0 (2,89inç x 2,32inç)

Sıkıştırma oranı

12.2 : 1

Yağlama

Karterli Yağlama

Ateşleme

Elektronik ateşleme (transistörlü)

Yakıt sistemi

Yakıt Enjeksiyon

Şanzıman

6 vitesli senkromeç dişli

Aktarma

zincir

Marş

Elektrikli

MPG*

46.31

CO2

143g/km

Güç

70kW @ 7.800rpm (95PS)

Tork

6,500rpm’de 92Nm (67.86lb. ft)†

Ön süspansiyon

Ters teleskopik, helezon yay, yağ sönümlü

Arka süspansiyon

Bağlantılı tip, helezon yay, yağ sönümlü

Ön frenler

Disk, çift

Arka frenler

Disk

Ön lastikler

120/70ZR17M/C (58W)

Arka lastikler

190/50ZR17M/C (73W)

Toplam uzunluk

2115mm (83,3inç)

Toplam genişlik

810mm (31.9inç)

Toplam yükseklik

1080mm (42,52inç)

Dingil mesafesi

1460mm (57.5inç)

Yerden yükseklik

140mm (5,5inç)

Sele yüksekliği

810 mm (31,9inç)

Boş ağırlık

214kg (472lbs)

Yakıt kapasitesi

19,0L (4,2 İngiliz galonu)

GALERİ

AKSESUARLAR

FİYAT TEKLİFİ ALIN