Kredi kartına 12 ay taksit ödeme fırsatı!*
Bilgi almak için aşağıdaki formu doldurun, sizi arayalım.
Her Türlü Yolda, Daima İleri
V-STROM 800DE, her türlü yol koşulunda sürüş zevkini sonuna kadar yaşamanız için tasarlandı. İster günlük kullanım, isterse en zor arazi sürüşlerinde daima yüksek performans sunan V-STROM 800DE, tek bir motosikletle her şeyi yapmak isteyenler için mükemmel bir seçim. Macera donanımları ve V-STROM ailesinin en yüksek ön amortisör çalışma aralığına sahip olan V-STROM 800DE işe gidin ya da binlerce kilometrelik seyahatlere çıkın. Tercih sizin!
Yepyeni Bir Soluk
Dünyanın dört bir yanından binlerce motosiklet sürücüsünün beğenisini toplamış V-STROM ailesinin en yeni üyesi V-STROM 800DE, 776cc hacmindeki motoruyla uzun yolda konfor, arazide ise dinamizm isteyenlerin tüm ihtiyaçlarını karşılayacak özelliklere sahip. Çok yönlü yapısı sayesinde sürücüsüne daha fazla macera özgürlüğü sunuyor. Üst sınıflarda görmeye alıştığımız elektronik donanımlar da V-STROM 800DE’yi diğerlerinden ayıran en önemli özelliklerinden.
Fark Edilir Tasarım
V-STROM 800DE, V-STROM ailesinin gücü vurgulayan keskin fakat zarif hatlarına sahip. Ön tarafta bulunan gaga ve yukarıya konumlandırılmış egzoz, V-STROM 800DE’nin arazi koşullarına da hazır olduğunu gösteriyor. 21” çapındaki tel ön jant ve uzun çalışma aralığına sahip ön süspansiyon tercihleri de V-STROM 800DE’nin maceracı yönünü vurguluyor.
Yeni Motor
776cc hacmindeki paralel twin motor, özellikle düşük devirlerde sağladığı güçle arazi koşulları ya da yoğun trafikte sorunsuz bir şekilde yol almanızı sağlıyor. Suzuki Cross Balancer teknolojisi sayesinde de bu motor, oldukça yumuşak bir kullanıma sahip. Suzuki Clutch Assist System (SCAS) teknolojisi sayesinde debriyajın daha yumuşak olması sağlanıyor.
Dinamik Şasi Tasarımı
Macera özellikleri ön planda tutularak V-STROM 800DE için yepyeni bir şasi tasarlandı. 220mm yerden yüksekliğiyle en yüksek V-STROM olan V-STROM 800DE, çelik şasisi alüminyum salıncak tasarımıyla da düz yollarda stabil, arazi koşulları ve virajlarda da dinamik bir sürüş sunuyor.
Sürüş Yardımları
Yol koşulları ve sürücünün tercihlerine göre sürüş dinamiklerini özelleştiren Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) üst sınıf motosikletlerde görmeye alıştığımız sürüş modları ve kapatılabilir ABS ve çekiş kontrolü gibi özellikleri sürücüye sunuyor. Easy Start teknolojisi motorun daha kolay başlamasını sağlarken, Low RPM Assist teknolojisi de düşük devirlerde rahatlık sağlıyor. 5” büyüklüğündeki renkli TFT gösterge paneli de motosikletin tüm fonksiyonlarının kolaylıkla kontrol edilebilmesini kolaylaştırıyor.
Macera Donanımları
Geniş sürücü pegleri, ayakta kullanımda maksimum görüşü sunan rüzgâr siperliği, karter ve elcik koruması gibi standart donanımlar, arazi sürüşlerinde performansınızın maksimuma çıkmasını sağlıyor. Tam LED aydınlatmalar da her türlü yol koşulunda mükemmel görüş sunuyor.
Quick Shifter
Yukarı ve aşağı yönlü çalışan hızlı vites değiştirme sistemi yumuşak ve neredeyse kesintisiz bir vites yükseltme için motor gücünü 50 ile 75 milisaniye arasında keser. Vites düşürürken de gaz kelebeği otomatik olarak açılarak devir artırılır. Bu sayede yumuşak bir şekilde vites düşürülür.
Uzatılmış Süspansiyon
Ön yükleme, sıkıştırma ve sekme ayarı yapılabilen Showa marka ön süspansiyon.
Akıllı Sürüş Yardımları
Suzuki Intelligent Ride System sayesinde sürüş koşulları ve sürücü tercihlerine göre ayarlanan sürüş dinamikleri.
Macera Donanımları
Alüminyum karter koruma, geniş sürücü pegleri, geniş gidon ve kısa rüzgâr siperliği gibi macera donanımlarıyla arazi sürüşlerinde maksimum konfor.
5” TFT Ekran
5” büyüklüğünde renkli TFT ekran sayesinde maksimum kontrol.
Dunlop Trailmax Mixtour Lastikler
Yeni bir desene ve Suzuki için özel tasarlanmış iç yapıya sahip olan Dunlop Trailmax Mixtour lastikler, arazi sürüşlerinde maksimum yol tutuşa sahipken asfaltta desen gürültüsünü azaltır. Yol tutuş performansı ve uzun ömür arasında optimum dengeyi sağlar.
Ride by Wire Teknolojisi
Elektronik olarak kontrol edilen gaz kelebeği sayesinde sürücünün gaz kolundaki hareketleri motora mükemmel bir şekilde aktarılarak maksimum gaz kontrolü elde edilir.
Motor Türü
776cc, 4 zamanlı, likit soğutmalı, DOHC paralel çift
Silindir Çapı x Strok
84,0 mm x 70 mm
Maksimum Tork
78 Nm / 6800 min-1
Maksimum Güç
62 kW / 8500 min-1 (84 PS)
Sıkıştırma Oranı
12.8:1
Yakıt Sistemi
Yakıt enjeksiyonu
Yakıt Tüketimi
4,4 l/100km
CO2 (g/km)
104
Başlatıcı
Elektrik
Yağlama
Zorla beslemeli sirkülasyon, ıslak karter
Debriyaj
Islak, çoklu disk tipi
Şanzıman
6 ileri sabit dişli
Son Tahrik
O-ring tarzı zincir, D.I.D. 525 x 126L
Süspansiyon Ön
Ters teleskopik, bobin yay, yağlı emilimli
Süspansiyon Arka
Bağlantılı tip, tek şok, bobin yay, yağlı emilimli
Frenler Ön
Nissin, 2 pistonlu kaliperler, çift 310mm disk, ayarlanabilir ABS ile donatılmış
Frenler Arka
Nissin, 1 pistonlu, tek disk, ayarlanabilir ABS ile donatılmış
Ön Lastik
90/90-21M/C (54H), tüplü
Arka Lastik
150/70R17 M/C (69H), tüplü
Yakıt Tankı Hacmi
20,0 L
Toplam Uzunluk
2345 mm (92,3 in.)
Toplam Genişlik
975 mm (38,4 in.)
Toplam Yükseklik
1310 mm (51,6 in.)
Dingil Mesafesi
1570 mm (61,8 in.)
Yerden Yükseklik
220 mm (8,7 in.)
Sele Yüksekliği
855 mm (33,7 in.)
Boş Ağırlık
230 kg
Ateşleme
Elektronik ateşleme (transistörlü)
Buji
İridyum tip x 2
Farlar
Mono-odak LED x 2
Arka Işık
LED