RENKLER

MOTOR

1.4L Boosterjet

Yakıt Enjeksiyonu

Direk

Silindir Adedi ve Tipi

4/Düz Sıralı

Silindir Hacmi (cm3)

1373

Çap x Stroke (mm)

73.0x82.0

Maksimum Güç (PS/dev.dak)

140/5,500

Maksimum Tork (Nm/dev.dak)

220/1,500-4,000

Vites Kutusu

6 İleri Otomatik

Ön

Hava Kanallı Disk

Arka

Disk

LASTİKLER

215/55 R17

Uzunluk (mm)

4.175

Genişlik (mm)

1.775

Yükseklik (mm)

1.610

Dingil Aralığı (mm)

2.500

Minimum Dönüş Yarı Çapı (m)

5

Minimum Yerden Yükseklik (mm)

185

Oturma Kapasitesi (kişi)

5

Bagaj Hacmi (Maksimum Kapasite) (lt)

1.120

Bagaj Hacmi (Arka koltuklar Yatırıldığında) (lt)

710

Bagaj Hacmi (Koltuklar Dik konumda) (lt)

375

Yakıt Depo Hacmi (lt)

47

Boş Ağırlık

1.145

1.220

Yüklü Durumda Ağırlık

1.730

Maksimum Hız km/s

200

0-100 km/s Hızlanma (sn)

9,5

10,2

Şehir İçi (L/100 km)

7,0

7,4

Şehir Dışı (L/100 km)

5,1

5,5

Ortalama (L/100 km)

5,8

6,2

* CO2> (lt/100 km) Emisyonları (g/km)

131

141

Yakıt tüketimi ve egzoz emisyon değerleri Yeni Avrupa Sürüş Çevrimine (NEDC) göre belirtilmiştir.

ABS (EBD Destekli)

BAS (Fren Destek Fonksiyonu)

ESP (Elektronik Stabilite Programı)

HDC (Eğim İniş Kontrol Sistemi)

•(4x4)

•(4x4)

TPM.S (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)

DSBS (Çift Sensörlü Fren Destek Sistemi)

•(4x4)

LDWS (Şerit Takip ve İhlal Uyarı Sistemi)

•(4x4)

TSR (Trafik İşareti Tanıma Sistemi)

•(4x4)

BSM (Kör Nokta Uyarı Sistemi)

•(4x4)

CTA (Çapraz Trafik Uyarı Sistemi)

•(4x4)

ESS (Acil Fren Sinyali)

•(4x4)

Start / Stop Sistemi

Ön ve Arka Park Sensörleri

-

Sürücü ve Yolcu Hava Yastıkları

Yan Hava Yastıkları

Perde Hava Yastıklar

Diz Hava Yastığı

Ön Hava Yastığı Devre Dışı Bırakma

Katlanabilir Pedal Sistemi

Aktif Gergili - Yükseklik Ayarlı Ön Emniyet Kemerleri

60/40 Katlanabilir Koltuklar

All Grip 4x4 Sistemi (4 Farklı Sürüş Modu)

•(4x4)

•(4x4)

ACC (Adaptif Hız Sabitleyici)

•(4x4)

4.2" TFT LCD Gösterge Yol Bilgi Ekranı

Anahtarsız Çalıştırma Düğmesi

-

Otomatik Klima

Merkezi Alarm Sistemi

10.1" Dokunmatik Multimedya Sistemi & Navigasyon

Bluetooth (Sesli Bas Konuş Sistemi)

Hız Sabitleme Sistemi (Cruise Control)

Hız Limitörü

Bilgi Ekranı

Süet Koltuk

-

Vites Değiştirme Uyarısı

Manuel mod için geçerlidir

Uzaktan Kumandalı Merkezi Kilit

Elektrikli Ön/Arka Camlar

Otomatik Farlar

-

Otomatik Far Yükseklik Ayarı

-

Geri Görüş Kamerası

Isıtmalı Koltuklar (Ön)

Ön Kol Dayama

Direksiyondan Kumanda Sistemi

Deri Direksiyon Simidi

Aynalı ve Aydınlatmalı Sürücü & Yolcu Güneşlikleri

Harita Okuma Lambası

Sürücü Ayak Dayama Yeri

17 Alaşımlı Jantlar

-

17 Parlak Alaşımlı Jantlar

-

Panoramik Sunroof

-

Led Farlar

-

Led Arka Stop Lamba Grubu

Sis Farları

Led Tipi Gündüz Farları

Elektrikli ve Isıtmalı Yan Aynalar

-

Elektrikli &Isıtmalı ve Sinyalli Katlanabilir Yan Aynalar

-

Karartılmış Arka Camlar

Yağmur Sensörü

-

Krom Görünümlü Ön Izgara

Tavan Rayı

- Suzuki otomobilleri, montaj ve üretim hatalarına bağlı olarak 3 yıl veya 100.000 km (hangisi daha önce dolarsa) garanti kapsamındadır.
- Boya ve paslanmazlık garantisi 3 yıl veya 100.000 km’dir (hangisi daha önce dolarsa).
- Türkiye’nin her yerinden günde 24 saat, yılda 365 gün arızalı ve kazalı araçlara, yol üzerinde onarım ve çekme hizmeti veren Suzuki Yol Yardım’a 532 755 3 755 numaralı telefondan ulaşılabilir. Garanti kapsamına giren onarımlarda Yol Yardım hizmetinden ücretsiz olarak yararlanılır.

GALERİ

GÜVENLİK

Suzuki Güvenlik Desteği

Vitara’da ön cama yerleştirilen bir monoküler kamera ile lazer kombinasyonunun kullanıldığı gelişmiş bir ileri tespit sistemi bulunur. Kısa mesafelerde ve gece algılamada üstünlük sağlayan lazer sensörü ile yayalar ve şerit çizgileri gibi trafik elemanlarının orta-uzun mesafede algılanmasını ve tanınmasını sağlayan monoküler kameranın bir araya getirilmesi sayesinde mükemmel bir güvenlik elde edilir.

Çift Sensörlü Fren Desteği

Vitara hareket ederken, öndeki bir araçla veya yayayla çarpışma riski olup olmadığını belirlemek için iki sensör kullanır: Bir monoküler kamera ve bir lazer sensörü. Olası bir çarpışma tespit edildiğinde araç, mevcut duruma göre aşağıdaki üç yöntemden birini izler:

Şeritten Ayrılma Uyarısı

Şeritten ayrılma uyarısı işlevi araç saatte 60 km/s veya üzeri hızlarda seyrederken aracın istikametini öngörmek ve sürücüye görsel (ekran veya gösterge vasıtasıyla) ve dokunsal (direksiyon simidini titreterek) uyarılar vermek amacıyla tasarlanmıştır.

Şeritten Ayrılmanın Önlenmesi

60 ile 160 km/s arasındaki hızlarda, şerit ön cam tasarımına bütünleştirilmiş bir monoküler kamera ile tespit edilir. Şeritten ayrılma durumunun gerçekleşmek üzere olduğu belirlendiğinde, araç elektrikli hidrolik direksiyon sistemi aracılığıyla direksiyonu kontrol ederek sürücünün aracı yeniden şeridine döndürmesine yardımcı olur.

Yalpalama Uyarısı

Yalpalama uyarısı sistemi, araç saatte 60 km/s veya üzeri hızlarda seyrederken sürüş biçimini değerlendirmek ve sürücünün uyuklaması vb. nedenlerle aracın “yalpalaması” durumunda sürücüye sesli ve görsel uyarılar vermek için tasarlanmıştır.

Trafik İşareti Tanıma

Bu sistem monoküler kameradan yararlanarak yolda trafik işaretleri olup olmadığını gözlemler. Hız sınırı, sollama yasağı vb. bir trafik işareti tespit ettiğinde, aracın hangi trafik işaretini geçtiğini sürücüye hatırlatmak için söz konusu işareti gösterge panelinde görüntüler. Birden fazla işaret tespit edilmesi durumunda, tek seferde en fazla üç işaret görüntülenebilir.

Kör nokta uyarı sistem

Aracın her iki tarafındaki arka kör noktalarda bulunan veya bu noktalara yaklaşan araçları tespit edebilen arkaya monte edilmiş iki yan radar sensörü sayesinde 15 km/s ve üzerindeki şerit değiştirme işlemleri daha güvenli bir hale getirilmiştir. Bir araç arka kör noktaya yaklaşırken veya kör noktada olduğu tespit edildiğinde, ilgili dış aynada uyarı amaçlı bir LED simge yanar. Sürücü şerit değiştirme işareti verirse, yanıp sönen LED simgeye bir uyarı sesi eşlik eder.

Acil Durum Sinyal Sistemi

Acil durum sinyal sistemi, 55 km / saat'in üzerindeki hızlardaki sürüş sırasında, sürücü tarafından frenlere aniden uygulanan müdehale sonrasında çalışır. Bu durumda, 4 lü flaşör'ler otomatik olarak yanıp sönerek, arkadaki araçları tehlike konusunda uyarır.

Eğim İniş Kontrol Sistemi

Araç dik bir yokuşta aşağı doğru hareket ediyorsa ve motor freni aracı yavaşlatmak için yeterli değilse, yokuş iniş kumandası frenleri uygular ve aracı belirli düşük hızlarda tutar. Bu, sürücünün direksiyonu kullanmaya odaklanmasını sağlar.

Yokuş Kalkış Destek Sistemi

Yokuş kalkış destek sistemi, sürücünün ayağını, fren pedalından gaz pedalına hareket ettirdiğinde 2 saniye süreyle aracın geri doğru kaymasını önleyerek kalkışları kolaylaştırır.

ESP®

Tekerleklerde çekiş kaybı olduğunda, Elektronik Dengeleme Programı ESP®* sürücünün aracın hakimiyetini sürdürmesine yardımcı olmak için motor ve frenleri otomatik olarak ayarlar.

Geri Görüş Kamerası

Ekranda arka görüş kamerasının yakaladığı görüntü gösterilebilir, böylece aracı geri viteste kullanırken arkasının görülebilirliği iyileştirilmiş olur

Arka Çapraz Trafik Uyarısı*

Geri viteste 8 km/saate kadar hızlarla hareket ederken, araç arkaya monte edilen iki yan radar sensörünü kullanarak otopark alanlarından geri viteste çıkış sırasında aracın her iki tarafından yaklaşan araçlar hakkında sürücüye uyarıda bulunarak yardımcı olur. Bir araç tespit edildiğinde, sürücüye hem çoklu bilgi ekranında görsel bir uyarı hem de sesli bir uyarı verir. Bu, aracın bir tarafında veya her iki tarafında görüş alanının kısıtlı olduğu park yerlerinden çıkarken sürücünün daha güvenli bir şekilde manevra yapmasını sağlar.

FİYAT TEKLİFİ ALIN

6563 sayılı kanun ve bu kanuna dayanılarak çıkarılan yönetmelik kapsamında Suzuki’den ticari elektronik ileti almayı kabul ediyorum.

Onaylıyorsanız lütfen iletişim tercihlerinizi belirtiniz.

Yukarıdaki formda yer alan kişisel verileriniz Suzuki Motorlu Araçlar Pazarlama A.Ş tarafından 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ve ikincil mevzuata uygun olarak işlenmektedir. Veri işleme amaçları, hukuki sebepler, alıcılar ve haklarınızla ilgili bilgilerin yer aldığı KVKK bilgilendirme metnini okuyunuz